19 Kasım 2009 Perşembe

BİR GARİP DELİ ADAM


Benim bir sürü canım arkadaşım var bölümde.Okulu kötüyorlar,hocaları kötülüyorlar,sınav sistemini kötülüyorlar,rektörü kötülüyorlar.Kötüle babam kötüle nasılsa bedava.Ama hepsi çok idealistlerdir abisi.Dil öğrenmek istiyorlar,programla öğrenmek istiyorlar,master yapmak istiyorlar,çok para kazanmak istiyorlar.İste babam iste nasılsa bedava.Canlarım benim yaa.
Bu konuyla ilgili okulda hiç sevmediğim,nefret ettiğim fakat yaptıklarına ve yapacaklarına daima saygı duyduğum bi DELİ ADAM var.Bu amca Harita Mühendisliğini yerlerden göklere çıkarma mücadelesi veren bi adam.Doçent Doktor Bülent BAYRAM.Giyim tarzı,yaşam biçimi,iğneleyici lafları (Okan Bayülgen tarzı) ve öğrenciye açık açık ne halt olduğunu rahatça söleyebilen bi hocamız var.
Öyle bir insan ki bu 1 saatlik dersinde sizi NASA'ya sokar dersin 2. saatinde Uzay'a çıkarsınız.Bazen diyorum bu adam keşke hoca değilde Yaşam Koçu falan olsaydı.2 saatlik dersinde sizi öyle bir gaza getirirki dersten sonra sanki dünyayı kurtaracak kıvama gelirsiniz.Tam bir Fatih Terim stiliyle sizi gaza getirir ve "Türkün gücünü dersten sonra gösterecem ulen!" dersiniz kendinize.Ama bizim çok idealist öğrenci arkadaşlarımızda bu gaz hemencik sönüveriyor.
Bülent Hoca'nın çok güzel tespitleri var bu durumla ilgili "Başarıya ulaşmak istiyorsanız oturduğunuz yeri terleteceksiniz." diyor.Benim canım arkadaşlarımın oturdukları yer terlemiyor sevgili hocam çünkü benim idealist canım arkadaşlarımın bir yerleri delik olduğu için hava alıp terleme olmuyor.Genelde o deliklerden bazen sizin gazlarınız giriyor ve benim canım arkadaşlarım gaza geliyor.
Benim canım meslektaş adaylarımın en büyük sorunudur bu durum.Bülent Hocanın kendi gibi DELİ ADAM'lar bulması için bu taktikten vazgeçmeyeceğini düşünüyorum ama bu bir son vermesinide istemiyor değilim.İnsanlar çok çabuk gaza geliyor ve çok çabukta sönüyor.Bunu bile bile hala aynı taktik uygulanması bana mantıklı gelmiyor ve sadece izlemekle yetiniyorum çalışmalırınızı.
Uzaktan ve derinden bu DELİ ADAMI her zaman izleyeceğim.Bülent Hoca'nın benden nefret ettiğini bilsemde aynı duygular besleyerek ve tüm yaptıklarına,kişiliğine ve yapacaklarına duyduğum saygıdan dolayı hep gurur duyarak bahsedeceğim.Çünkü Bülent Hocam benide gaza getiriyordu.

Sevgilerimle sayın hocam......


http://www.yildiz.edu.tr/~bayram/index.php







3 Kasım 2009 Salı

Bir Meçhul Haritacı

3 Kasım 2009 saat 19:00 itibariyle bir meçhul haritacı olarak sanal aleme acil bir müdahale etme kararı aldım ve aynı hızla faliyete geçtim.Beni bu konuda zorlayan arkadaşlarımın isimlerini tek tek ifşa etmek istemekteyim ama bunun için zamanım yok.
İlerleyen zamanlarda paylaşımlarımın ve yazılarımın takibi konusunda ne kadar başarılı olacağınızı merak ile bekliyorum.See you canlarımmmmmm